Wij vinden het belangrijk dat u als ouder(s) / verzorger(s) weet wat er op school en in de groepen van uw kind(eren) speelt. We hebben hiervoor Social Schools ingeschakeld.

De informatie willen we graag digitaal via internet en email aanbieden. Buiten dat het veel papier scheelt, kunt u zelf bepalen waar en hoe u de informatie wenst te ontvangen. Social Schools is een omgeving waarin u met een persoonlijk wachtwoord kunt inloggen. U komt dan in een beveiligde omgeving waarin u alle communicatie van de Sint-Nicolaasschool digitaal kunt vinden. Naast nieuws kunt u ook foto’s vinden.
Er is altijd maar één primaire ouder/verzorger. Die is verantwoordelijk voor de gegevens van zijn/haar kind(eren). Denk hierbij aan adres, telefoon en e-mailgegevens.
Social Schools biedt ook een oplossing voor bijvoorbeeld gescheiden ouders, waarbij het wenselijk is dat beiden een eigen gebruikersaccount hebben. Er blijft echter één primaire verzorger, die de gegevens kan wijzigen. Heeft u vragen over Social Schools, mail naar Marijke Cornelisse (m.cornelisse@sint-nicolaasschool.nl).

Bent u een nieuwe ouder, vraag dan naar de activatiecode (mocht u deze nog niet ontvangen hebben).

Daarmee kunt u zelf een account aanmaken binnen Social Schools.

Succes!