Wilt u uw kind inschrijven op onze school, dan loopt dat via het centrale inschrijfpunt, genaamd "Schoolwijzer nijmegen"

hoe werkt schoolwijzer nijmegen?

Schoolwijzer verzamelt alle aanmeldingen en wijst de beschikbare plekken op basisscholen toe aan de aangemelde kinderen. Dat gebeurt aan de hand van een aantal voorrangs- en spelregels. Regels die ervoor zorgen dat het aanmelden en toewijzen eerlijk, rechtvaardig en helder verlopen.

Meer informatie...... kijk op www.schoolwijzernijmegen.nl

Wilt u een keer komen kijken, een keer in de maand is een er een rondleiding door de school! Laat het wel even weten aan j.folker@sint-nicolaasschool.nl. Voor de data van de rondleidingen zie onder het kopje Ouders, "nieuwe ouders".

Belangrijk bericht Schoolwijzer:

Heeft u uw kind bij Schoolwijzer aangemeld voor aankomend schooljaar?
U ontvangt een plaatsingsbrief van Schoolwijzer. Zij laten u weten op welke school uw kind is geplaatst.

Zoals vermeld staat in de brief, kunt u tot een bepaalde datum bevestigen of u van de Schoolwijzerplaatsing gebruik wilt maken.
U kunt telefonisch contact opnemen of per per e-mail. U kunt een mail sturen naar s.berbers@sint-nicolaasschool.nl, onder vermelding van de naam en de geboortedatum van uw kind. Wij zullen vervolgens telefonisch contact met u opnemen om de aanmeldprocedure toe te lichten.

Het team!